چند وقته که توی شرکت محل کارم که اسمشو نمی برم! مدیریت یه پروژه جدید و هیجان انگیز رو دارم

مقیاس پروژه فوق العاده بزرگ و حساسه ، از طرفی می خوام از ابزار ها و روش های جدید برای کارم استفاده کنم

بعد از مدت ها مطالعه برای چارچوب کاری چابک (Agile) روش اسکرام رو انتخاب کردم

خوب این تازه اول راه بود ، بعد از برنامه ریزی برای هفته اسپرینت ها یه ابزار برای مستند سازی پروژه و اشتراک گذاری افکار داشتم که قبلا  اینجا دربارش نوشتم

ما به یه برنامه توسعه مداوم و تحویل دائم نیاز داشتیم که بتونیم همیشه آخرین نسخه رو به مشتری بدیم

برای این کار از TFS استفاده کردیم

برای دیدن روش انجام کار می تونین به ادامه مطلب برین و روش پیاده سازی رو ببینید

خوب با فرض این که شما از TFS برای مدیریت پروژه های نرم افزاری خودتون استفاده می کنید من این مطلب رو می نویسم 

پس طبیعیه که اگه اطلاعی تو زمینه نصب و راه اندازی TFS ندارین یه نگاه به پست های قبلی تو این زمینه بندازین

من این کار رو توی چند مرحله انجام دادم که برای دسترسی راحت تر اون ها رو تو پست های جدا منتشر کردم


خودکار سازی بیلد توسط Team Foundation Server 2015

خودکار سازی تست - به زودی منشتر می شود

خودکار سازی روند Publish - به زودی منشتر می شود